Čistenie horúcim vzduchom
Rozrezanie DPF filtra, vypaľovanie uhlíkových zvyškov pri teplote 590°C až 700°C, zváranie filtra pevných častíc
- odstránenie väčšiny PM10 častíc
- riskovanie poškodenia celistvosti dpf filtra z dôvodu rezania a zvárania
- pri topení céria môže dochádzať k poškodeniu stien DPF filtra kvôli vysokým teplotám
- riziko termického šoku ktorý môže poškodiť ušľachtilé kovy filtra
Čistenie ultrazvukom
Ponorenie FAP filtra do ultrazvukovej nádrže. Ultrazvukom sa tvoria mikro-bubliny v ktorých je veľmi vysoká teplota a tlak dosahuje 500 atm. Implóziami bubliniek sa dosahuje oddeľovanie pevných častíc od všetkých substrátov filtra. Sušenie FAP filtra, pneumatické čistenie
- hĺbkové čistenie buniek filtra
- slabá účinnosť pri veľmi znečistených DPF filtroch (olej) a pri veľkorozmerných filtroch
- riskovanie poškodenia filtra pevných častíc vibráciami ultrazvuku a implóziami bubliniek
Čistenie pomocou aditív
Naliatie aditíva spolu s tankovaním paliva do nádrže, odstránenie zvyškov pri horení vo vnútri motora, eliminovanie týchto zvyškov cez výfukové potrubie
- jednoduché a lacné
- neefektívne: rezíduá v skutočnosti nie sú odstránené ale zvyšuje sa zahltenie filtra pevných častíc zvyškami ktoré produkujú samotné aditíva
Naša metóda
Napojenie filtra pevných častíc na zariadenie špecifickým konektorom, nastavenie parametrov čistenia DPF, proces čistenia a nasledujúce automatické vysušenie horúcim vzduchom
- totálne odstránenie PM10 rezíduí (zvyškov)
- odstránenie rezíduí oleja
- odstránenie cériových rezíduí
- efektívne čistenie všetkých typov a veľkostí filtrov pevných častíc a katalyzátorov (osobné auto, kamión, nákladné auto, autobus, traktor, poľnohosp. technika)
- nehrozí poškodenie filtra pevných častíc
- zachovanie ušľachtilých kovov vo filtri pevných častíc
- nie je potrebné demontovať snímače a čidlá